ΗΜέRA #18 / Η σταυροβελονιά του Νικόλα Μαλεβίτση

embo

Ο Νικόλας Μαλεβίτσης είναι γνωστός σε οιονδήποτε ασχολείται σοβαρά με τον πειραματικό ήχο στην Ελλάδα. Έχω την τύχη όχι μόνο να έχουμε κάνει δεκάδες ώρες συζητήσεων μαζί του όπως και να έχουμε μοιραστεί (στο ίδιο ή σε διαφορετικό συγκρότημα) τη σκηνή αλλά και να έχει βάλει την υπογραφή του κάτω από στήλη που διατηρούσε σε παλαιότερο περιοδικό που έβγαζα μαζί με τον Τζώνυ Βερβερίδη (ο λόγος για την Κόρη Οφθαλμού) όπου και πάλι παρουσίαζε ένα εκτενές φάσμα της σκηνής.

Ενδελεχής στα κείμενα του με έναν τρόπο κοφτό και χωρίς πολλές δευτερεύουσες προτάσεις και την ίδια στιγμή με μια πυκνογραμμένη μνήμη σχετικά με το φαινόμενο της μουσικής αυτή τη φορά παρουσιάζει , παράλληλα με τις δισκογραφικές του εκδόσεις και μια τυπογραφική αποτύπωση των ενασχολήσεων του με το ηχοκέρας, ο Μαλεβίτσης σε κερδίζει με άνεση στα επικεντρωμένα γραπτά του.

Οι Εμβοές, το νέο πόνημα του Μαλεβίτση, έφτασαν αισίως στο 3ο τους τεύχος και ομολογώ ότι το νέο σχήμα είναι το καλύτερο που έχουν τύχει μέχρι στιγμής. Ευανάγνωστες και με παντοτινή εσκεμμένη απουσία κεφαλαίων γραμμάτων παραθέτουν εκτενή άρθρα/συνεντεύξεις σχετικά με ανθρώπους της μουσικής. Στο 3ο λοιπόν τεύχος βρίσκουμε τους Robert Zank, Werner Durand και Eric Lanzillotta ενώ ενυπάρχουν δύο ακόμα συνεντεύξεις.

Η πρώτη είναι μια συζήτηση στην ουσία (και με απολαυστικά συμπεράσματα από αμφότερους τους συντελεστές της) με τον Μιχάλη Κοκολόγο, γνωστό μουσικομανή, άνθρωπο και εμμονολήπτη/εμμονοεκφραστή (δεν αποτελεί μομφή αυτό και όποιος κατάλαβε κατάλαβε). Η δεύτερη είναι με τον θρυλικό Rigo Dittmann που πολλά προσφέρει η γνώση του σε κοντρολαδόρους μικρών εταιρειών.

Οι Εμβοές είναι πολύτιμες όχι επειδή απλά υπάρχουν επί χάρτου αλλά επειδή στοχεύουν ουσιαστικά και χωρίς εκπτώσεις (όσο και αγκυλώσεις).

Στυλιανός Τζιρίτας

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s